30.1.11

So manga Kamapiyaan ago so manga Kalbihan o Katharo o Allah

So manga Kamapiyaan ago so manga Kalbihan o Katharo o Allah


Miyakathitayan ko Abu Sa’eed (Radiallo ‘Anho) a pitharo iyan a pitharo o Rasulullah (Sallallaho ‘Alayhi Wasallam), “Pitharo o Kadenan a Maporo ago Mala, Sa tao a makatembangon so kapembatiya iyan sa Qur’an sa kakhatademi niyan Raken go so kapakaphamangeni niyan Raken, na imbegay Aken non so (balas) a lebi mala a di so imbegay Aken ko langon o pephamangni (Raken). Aya kapakalelebi o katharo o Allah ko langon o ped a katharo na lagid o kapakalelebi o Allah ko langon o ka-aden Niyan.”

Aya zaboten sii na opama baden pagabain ko siran a pephamangni sa limo ko Allah, na mata-an a lebi a mapiya a imbegay Niyan ko tao a matataman sa kiphelangagen niyan ko Qur’an o din a matataman ko kapephaganada niyan ko ma-ana o Qur’an sa daa a masa niyan a ba niyan mipamangeni.


Kalalayaman a igira aden a tao a pephamegay sa mamis, odi na (pephamegay sa) salakao a nganin ko manga ped a tao, na aden den a misesenggay niyan a bagi-an o tao a da makadarepa sangkoto a kalilimod sabap sa aden a inisogo-on angkoto a dii mamegay. Sii ko isa a Hadith a lagida-I sa isnad, na miya-aloy ron a so Allah a mbegan Niyan angkoto a tao sa lebi a mapiya balas a di so imbegay Niyan ko langon o oripen Niyan a mananalamat. 

No comments:

Post a Comment